tirsdag 27. oktober 2009

Om meg


Jeg heter Tonje Fjeldberg Elshaug og arbeider som bli ny konsulent, frittstående hudpleiekonsulent for Mary Kay i Norge samt
at jeg er sertifisert Novalash vippeextensonist . Bli ny konsulent har jeg vært siden 2004. Min familie består av 3 jenter på
2, 8 og 14 år som heter Emilie, Malin og Christina og jeg er gift med en fabelaktig mann som heter Emil.

Min visjon
Jeg har som hovedvisjon å finne ut hvem du er og hva slags stil og farger som passer til nettopp deg.
Det er dette som skiller meg fra andre "moteeksperter". Det handler om så mye mer enn mote, det handler
om først å bli kjent med deg som person.

Jeg kan finne dine beste individuelle farger, din personlige stil og snitt på klær, hjelpe deg med garderobeplanlegging,
shoppinghjelp samt lære deg å legge en skreddersydd makeup til hverdags og til fest.

Jeg holder kurs hjemme og over hele Midt-Norge. Har også bli ny weekender med kurs på SPA hotellet Holiday Club Åre.
Ta kontakt om dette virker spennende eller du har spørsmål til noe av dette.

Det tar 7 sekunder å gjøre seg opp en mening om en person. Benytt de 7 sekundene til å forsterke og
understreke din personlige stil. Skjønnhet kommer innenifra, men hva er galt med litt hjelp utenfra?
Ha fortsatt en riktig trivelig dag!

Mvh
Tonje

1 kommentar:

  1. Hei og velkommen etter som blogger !

    Så gøy ! Jeg har kagt deg til og følger deg :O)
    Riktig god helg!

    SvarSlett